Tilsvar til vurdering
Useriøs og lite empatisk
Jeg har vært pasient hos Aram i ca 1 år. Generelt opplevde jeg at mine helseplager ofte blir møtt med lite forståelse, og at jeg ikke alltid blir tatt seriøst. Kommunikasjonen kan virke nedlatende, både i konsultasjoner og via Helsenorge-meldinger.
Om du ønsker en lege som viser forståelse for alle faser i livet, er ikke dette legen for deg.